YÜKSEK LİSANS BÖLÜMLERİ

HEMŞİRELİK YÜKSEK LİSANS BÖLÜMLERİ


YÜKSEK LİSANS BÖLÜMLERİ



Yüksek lisans konusunda paylaşımlar yaptık ve bu dönemin alım ilanlarını sürekli yayınlamaya çalıştık. Bu ilanları kaldırmadık yüksek lisans ilanları bölümünde hala görülebiliyor. Bunun sebebi hangi üniversite hangi şartlar ile hangi bölümlerde hemşire alıyor görmeniz açısından arşiv niteliğindedir.

Bunları inceleyerek okumak istediğiniz yüksek lisans bölümü hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Ayrıca sizler için yüksek lisans bölüm seçme kılavuzu adı altında bir yazı yazdık, burada hangi bölümü seçeceğim sorunuza yanıt bulacağınız yazılar var.

Bu yazımızda ise genel olarak hemşirelik yüksek lisans bölümlerini incelemek istedik. Yüksek lisans konusunda önemli olan bölümler hakkında bilgiler vermeye çalışıyoruz.

Bu bölümler güncellenerek yenileri eklenmeye devam edilecektir. İlgi duyduğunuz ve hakkında bilgi edinmek istediğiniz bölümlere tıklayarak ilgili sayfalara ulaşabilirsiniz.


1- Hemşirelikte Yönetim Tezli Yüksek Lisans Programı

2- Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Tezli Yüksek Lisans









Yorumlar

  1. ben yüksek lisans yapmak istiyorum ama bunu hoca olarak kalmak istediğim için yapıyorum. hangi bölümde daha çok açık var ve çalışırken beni çok zorlamayacak bölüm hangisi olabilir yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
Yorumlarınız bizim için değerli, lütfen soru ve görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Arşiv

İletişim Formu

Gönder