HEMŞİRE FORMASI



hemşire forması




Hemşire forması
konusunda sizlere oldukça fazla bilgilendirme yaptım.

Bunun yanında sürekli güncellenen tekstil türleri ile ilk hemşire formalarından çok daha farklı model ve ürünler meydana gelmeye başladı.

Hemşire forması adı altında gelişen bu teknoloji ve kumaş türleri ile birlikte biz hemşirelerin daha rahat edebileceği formalar da çıkarılmaya başlandı.

Hemşire forması; hemşirelik tarihine baktığımız zaman tüm dünya ile beraber ilerliyor sanki. Şöyle ki ilk zamanlar beyaz ağırlıklı hemşire forması, şimdilerde rengarenk hemşire formalarına dönüştü.

Hastaneler de şimdiler de farklı bölümlerde çalışan hemşireleri ayırmak adına bölüm/renk kombinasyonu yapıyorlar.

Hemşire forması nasıl seçilir? konusunda da çok farklı forma deneyimleri olan hemşirelerden bazı bilgiler aldık. Bu makalemizi de okuyabilirsiniz.

Hemşireler için özel kıyafetler sunan bir kaç firma var ve bunlar ülkemizde belirli bir standardın üzerine fazla çıkamıyor olsalar da teknolojiyi takip eden firma da yok değil.


Bu yazımda sizlere bazı özel hemşire formalarından bahsedeceğim. Hemen hemen hepsini denedim, deneyimledim.

1 - TERİKOTON HEMŞİRE FORMASI

Terikoton hemşire forması



Bu kumaş ince bir kumaş, terletmiyor ve oldukça kullanışlı. Yarasa kol diye tabir edilen kol yapısı var. Bu kol yapısına cerrahi de deniliyor. Kullanışlı çünkü kolunuzu rahat hareket ettirebiliyorsunuz.

%35 pamuk, %65 polyester bir kumaş, ince ama dayanıklı. 40 derecede yıkanması öneriliyor ve buna dikkat ederseniz uzun yıllar kullanabilirsiniz.

Çok fazla esnek değil, ama yaz kış rahatlıkla tercih edilir.

Benim favorilerimden kendisi.

İncelemek ve indirim konu almak için burayı tıklayabilirsiniz.


Aynı terikoton kumaşı normal kollu olanı da var, isteyen bunu da tercih edebilir.

Terikoton düz kollu hemşire forması


İncelemek ve indirim kodu almak için burayı tıklayın.


2- COTONMAX CERRAHİ TAKIM

Cotonmax hemşire forması


Aslında bu cotonmax ilk çıktığında çok dikkatimi çekmişti. Aldım ancak ben çok sevemedim. Nedeni oldukça sert yapısı, çok sert değil ama terikoton yumuşaklığını bulamadım kendisinde.

%55 e çıkan pamuk oranı ile terikotona göre daha kalın bir kumaş. Belki daha dayanıklı ama kolay kırışıyor, biraz sert olduğundan dolayı da vücudun tam şeklini alamıyor gibi geldi bana.

Ancak diğer firmalarda olmayan farklı bir kumaş. Hani terikoton kışın biraz ince kalıyor, ama ona benzer bir kumaş da olsun derseniz denenebilir.

İncelemek ve indirim kodu almak için buraya


3- DESENLİ YARASAKOL TAKIM

Desenli hemşire forması


Terikoton kumaştan yapılmış ama baskılı kumaştan imal edilmiş bu formalar ile hem rahat hem de tarzınıza veya çalıştığınız birime göre şıklığı yakalayabilirsiniz.

Farklı bir deneyim için her hemşirenin olmazsa olmazı bence. Evde bir adet bulunsun.

Farklı desenleri incelemek ve indirim kodu almak için buraya tıklayın.

4- U-FLEX LİKRALI CERRAHİ TAKIM (İNCE KUMAŞ)

Likralı hemşire forması



Ben şahsen normal giyimimde likralı tercih eden biriyim. Hem rahat hem esnek hem vücuda oturan bir forma arıyorsanız bu o hemşire forması olabilir.

Pamuk oranını %60 a kadar çıkarıp içine de %5 oranında likra ekleyince sonuç güzel olmuş.

Oldukça hafif bir forma, tek sorunum yıkadığımda biraz küçüldü. T-shirt gibi bir forma aslında ama giyemiyorum artık. Onun dışında süper idi. 

İncelemek ve indirim kodu almak için burayı tıklayın.


5- V YAKA ALPAKA TAKIM - DÜZ BEYAZ

Alpaka Hemşire forması


Ben klasiklerden vazgeçemem diyenler için işte en klasik alpaka kumaş. Yazın biraz sorun yaratsa da kalıp gibi duruşundan ödün vermeyen, eskimek bilmeyen bir efsane.

%25 viskon %75 polyester kumaş. 

İncelemek ve indirim kodu almak için burayı tıklayın.


Evet umarım faydalı olmuştur. Lütfen sizde forma deneyimlerinizi yorum kısmına yazınız. Bakalım sizler ne kullanıyorsunuz. 







Yorumlar

Yorumlarınız bizim için değerli, lütfen soru ve görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Arşiv

İletişim Formu

Gönder