BANDIRMA 17 EYLÜL ÜNİVERSİTESİ YÜKSEK LİSANS BÖLÜMLERİ

Hemşirelikte Yönetim Tezli Yüksek Lisans Programı




2020-21 bahar döneminde bu bölüme 15 yuksek lısans 10 doktora öğrencisi alındı.




Bandırma Üniversitesi Hemşirelik anabilim dalında tezli olarak yüksek lisans başlattı. Şimdilik tek programda yürütülen yüksek lisans bölümü bilgileri aşağıdadır.


Eğer yönetim konusunda yüksek lisans yapmak isteyen arkadaşlarımız var ise, ve özellerde tezsiz uzaktan yönetim ile alakalı paralı yüksek lisans bölümleri yerine, örgün ve ücretsiz olan aynı zamanda tezli olan bu program daha avantajlı sayılmaktadır.

Programa başvuru dönemleri ve başvuru şartlarını yüksek lisans duyurularımız dan öğrenebilirsiniz.

Bu alanda yüksek lisansı hemsirelikyukseklisans.blogspot.com olarak tavsiye ediyoruz. Gelecekte doktora programına devam edecekler için tezli olması daha avantajlı.


Ancak belirtilen uzman hemşire olarak çalışır kısmına şimdilik gördüğümüz kadarı ile garanti edemiyoruz.

Ancak uzman hemşire olabilir, getirdiği avantajlardan yararlanabilirsiniz. Uzman hemşirelik konusunda yazdığımız yazıyı okuyabilirsiniz.




PROGRAM BİLGİLERİ




Program Sorumlusu: Doç. Dr. Serap ALTUNTAŞ (Tel: 0 266 717 01 17 )



Programın Adı: Hemşirelikte Yönetim Tezli Yüksek Lisans Programı ( Örgün Eğitim)



Program Bilgileri: Program Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı' nın 28/02/2018 tarih ve 1941 sayılı yazısı ile kabul edilerek açılmış olup 2018-2019 Eğitim – Öğretim yılı için öğrenci kabulüne başlamıştır.

Hemşirelikte Yönetim yüksek lisans programı ile çağdaş sağlık sistemi içerisinde sağlığın korunması, geliştirilmesi, sürdürülmesi ve sağlık bakım ihtiyaçlarının karşılanmasında sağlık bakım hizmetlerini yönetebilen, yönetici ve araştırıcı role sahip, hemşirelik yönetimi alanında “uzman hemşireler” ile hemşirelik eğitiminde hemşirelikte yönetim alanında ihtiyaç duyulan akademik kadronun yetiştirilmesi amaçlanmaktadır.

Programdan yararlanan hemşirelerin lisansüstü eğitimi süresince, yönetim bilim ve sanatı hakkında bilgi, beceri ve anlayış kazandırmak, öğrencinin edindiği bilgi beceri ve anlayışı, hemşirelik hizmetlerinin gelişiminde etkili bir şekilde kullanma yollarını göstermek, hemşirelikte yönetim alanında daha ileri düzey bilgi ve becerilere sahip olması, bilimsel araştırmalar yürütebilmesi ve sahip olduğu bilgi, beceri ve tutum ile genelde sağlık alanına özelde de hemşirelikte yönetim alanına katkı sağlaması hedeflenmektedir.

Yüksek lisans programı teorik dersler ile birlikte uygulamayı da kapsamaktadır. Teorik bölüm, hem alana özgü teorik bilginin arttırılmasını hem de mesleki konulardaki yeni gelişmeleri izleyen ve araştıran bireyler yetiştirmeye yönelik eğitimleri kapsamaktadır. Uygulamalı bölüm ise teorikte öğrenilen bilginin uygulamaya aktarılmasını yani hemşirelik hizmetleri yönetimi konusunda araştırma ve yönetim uygulamalarını içermektedir. Bu doğrultuda program hemşirelik, hemşirelikte yönetim, sağlık yönetimi, yönetim ve organizasyon gibi bilim dallarından oluşmaktadır.



Programa kabul koşulları: Yüksek lisans programına kabul koşulları, öğrenci kontenjanları, aday öğrencilerde aranacak nitelikler ile başvuru ve değerlendirme sürecine ait bilgiler her yarıyıl başından önce Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü web sayfasında ilan edilmektedir.



Kazanılan Derece: Programı başarıyla tamamlayan mezunlar “Hemşirelikte Yönetim Yüksek Lisans” derecesine sahip olurlar.

Mezunların İstihdam Profilleri:

“Hemşirelikte Yönetim” alanında yüksek lisans derecesine sahip hemşireler Sağlık Bakanlığı, üniversite ve özel hastanelerde uzman hemşire, klinik sorumlusu, yönetici hemşire olarak; hemşirelik eğitimi veren yükseköğretim kurumlarında da akademisyen olarak çalışabilmektedirler.

Üst Derece Programlarına Geçiş

Yüksek lisans programını başarı ile tamamlayan mezunlar, ALES sınavından geçerli notu almaları , İngilizce dil yetkinliğini sağlamaları koşuluyla gerek kendi alanlarında gerekse çok disiplinli alanlarında doktora programlarına başvurabilirler.




Yorumlar

  1. Bandırma Üniversitesinde Yükseklisans yapmış birisi olarak herkese tavsiye ediyorum eğitim ve öğretim konusunda gerçekten ileri seviye https://www.pandermos.com

    YanıtlaSil
Yorumlarınız bizim için değerli, lütfen soru ve görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Arşiv

İletişim Formu

Gönder