Yurtdışı Eğitim; Sağlık Yönetimi Diploma Programı

Healthcare Administration Diploma – Sağlık Yönetimi Diploma Programı




yurtdışında eğitim






Merhaba arkadaşlar. Daha önce yurt dışı eğitimi ve çalışılması konusunda yazılar yazdım sizlere. Gelen geri bildirimler üzerine çok karmaşık bir sistem olduğunu ve anlayamadığınızı dile getirdiniz.

Hatta o kadar çok firma bu yönde çalışıyor ki, bilgiler oldukça kafa karıştırıcı. Sizler için araştırmalarımıza devam ederken. Güvendiğimiz bir firmadan bilgiler de aldık.

Yurt dışında eğitim almak, çoğumuzun hayali aslında. Bende eğitimimin bir kısmını yurt dışında almış biri olarak, sizlere kesinlikle yapın diyebilirim.

Dilerseniz detaylara geçelim;


Nerede eğitim alacağım? 



Kanada – Toronto’da ILAC International College






- Toronto, Kanada'nın en büyük şehri

- iş, finans, teknoloji, eğlence ve kültür alanında dünya lideridir .

- Dünyanın en çok kültürlü şehirlerinden biri olan Toronto, yılda 40 milyondan fazla ziyaretçiye kapılarını açıyor.

Elbette nerede eğitim alacağınız da önemli; 

Dinamik öğrenci etkileşimini odaklı çalışma ile birleştiren modern bir butik öğrenme ortamı , diyor okul kendini tanıtırken. Ayrıca;


- ILAC International College'ın butik kampüsü Toronto'nun kalbinde yer almaktadır.

- Mahalle lüks, güvenli ve şehrin en ünlü simge ve cazibe merkezlerine birkaç adım uzaklıktadır.


- Aydınlık ve modern kampüs, öğrenme ve sosyalleşme için mükemmel bir ortam sağlar.

Belki de hayal ettiğiniz okul burasıdır:)


Program Süresi: 

92 hafta – 40 hafta eğitim, 12 hafta okuma araları*, 40 hafta maaşlı Co-op

*Eğitim 8’er haftalık dönemler şeklinde yapılır. Aralarda 2’şer hafta okuma haftası olur. Bu sürede bir sonraki dönem için hazırlık yapılır. Okuma aralarında full-time çalışma hakkınız vardır.

Ders Gün ve Saatleri: Pazartesi – Perşembe 17:45 – 21:45


Healthcare Diploma Programı nedir?

Bu programda öğrenciler İngilizce tıp terminolojisi, genel idari prosedürleri ve kaliteli müşteri hizmetleri sağlama gibi sağlık sisteminin tüm özelliklerini öğrenir.

Avantajları:

Kanada diplomasına ve iş tecrübesine sahip olma
Akşam dersleri sayesinde gün içinde part time çalışmaya zaman sahibi olma
Garantili Co-op işe yerleştirme
Eğitim sırasında part time çalışma, aralarda ve co-op süresinde full time çalışma iznine sahip olma


Co-Op Maaşlı Staj

Co-op maaşlı staj süresince Kanada sağlık sisteminde çalışma ve Kanada göçmenlik için çok önemli olan iş deneyimine sahip olma, sektörde profesyonellerle bağlantılar elde edip sonrasında kolayca iş bulma olanakları sağlamaktadır.

Hastanelerde, Aile Sağlık Merkezlerinde, Doktor Kliniklerinde, Fizyo ve Meslek Hastalıkları Kliniklerinde, Tıbbi Laboratuvarlarda, Uzun Dönem Bakım Tesislerinde iş bulabilirsiniz.

KABUL ŞARTLARI


Eğitim : En az lise diploması, Sağlık alanında eğitim veya dengi sektör deneyimi
Mülakat : ILAC IC takım üyesi ile başarılı mülakat
İngilizce Yeterlilik : ILAC English Advanced level 12 veya IELTS 5.0
Eğer İngilizceniz IELTS 5 seviyesinde değilse gitmeden online İngilizce eğitimi alıp İngilizce seviyenizi geliştirebilirsiniz.

Detaylı bilgi için lütfen arayınız  0212 542 58 37 veya linkten;

 ( https://www.akademiyed.com.tr/promosyonlarimiz/kanadada-maasli-stajli-heath-care-administration-diploma/ ) detayları okuyabilirsiniz.

Yorumlar

Yorumlarınız bizim için değerli, lütfen soru ve görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Arşiv

İletişim Formu

Gönder