HEMŞİRE NASIL BİR EŞ OLUR?



hemşire ile evlenmek






Eskilerin dediği gibi, bir hemşireyle evlenmek, bir piyango kazanmak gibidir. Bunu kim söylemiş araştırmaya devam ediyoruz :) yalnız bir hemşireyle evlenmek bizce iyidir. Nedenini merak ediyor musunuz?

1. Merhametli


Başkalarına bakım sağlamak hemşirelik mesleğinin merkezidir. Söylemeye gerek yok, bu hemşirelerin merhametli olmasının ilk nedeni. Doğal olarak sevdikleri insanlara şefkatle özen gösterirler.

“Yeğenimin okul hemşiresiyle tanıştım ve evlendim. Gerçekten hasta olmasak dahi, her gün bana ve çocuklarımıza değer vermesi beni gururlandırıyor. ” - Osman A..

2. İyi bir dinleyici



Hemşireler, başkalarını dinlerken doğal olarak hassas ve empatiktir. Bir sorun hakkında konuşmak istediğinizde, bir hemşire size başarılı bir şekilde çözüm vermeyebilir, ancak kesinlikle daha az yalnız hissetmenizi sağlar. Hemşireler terapötik olarak iletişim kurmak için eğitilir ve nasıl iyi bir dinleyici olunacağını bilirler.

“Çok ilginç bir şekilde, karım işte kötü bir gün geçirip geçirmediğimi hissedebiliyordu. Oturup beni rahatsız eden şey hakkında konuşmam için beni ikna ederdi. Sorunlarımı kesintisiz dinler ve sonrasında basit sözler ile bile beni rahatlatır. Bunu bir erkek olarak söylemekten çekiniyorum ama eşim her zaman zorluklar sırasında dayanabileceğim sağlam bir omuz olmuştur ” - Mehmet V....

3. Sabır


Çalışmalarının doğası gereği, hemşirelerin inanılmaz bir sabrı var. Kaba hastaları idare etmek onlar için zor değildir, bu nedenle iş dışında, sabırları hemşirelere ikinci bir nitelik kazandırır.

4. Ne zaman endişeleneceğini bilir


Hemşireler işte çok sayıda tıbbi vakaya tanık olmaktadır. Sağlığınız ve güvenliğiniz için endişe duyacakları doğru zamanı bilirler. İş yerinde farklı kaza ve hastalık durumlarını ele alma deneyimleriyle, çoğu zaman başımıza gelen basit olaylar karşısında heyecanlanmaz endişelenmezler.

“15 yıldır hemşire olan eşim ile evliyim. Bir gün, aşırı karın ağrım oldu. Bana göre acı dayanılmazdı! Karnımı inceledi ve erken saatlerde yediğim tatlı ve patates den dolayı sadece bağırsak gazları olduğunu söyledi. Gerçekten de öyleydi. ” - Özgür T...

5. İyi bir takım oyuncusu



Hemşireler, işte birbirlerine yardım etmenin önemini biliyor. İş yüklerini hafifletmek için takım olarak çalışmaya alışkınlar. Bu nedenle, samimi bir ilişki içinde iyi takım oyuncuları olarak bilinir. İlişkide de birbirinize yardım etmek ve aile hayatında takım olmak çok önemlidir, değil mi?

“Eşim on yıldan fazla bir zamandır hemşire. Ev işleri, hastanedeki işleri ve hobileri arasında kurduğu denge inanılmaz. Ebeveyn olarak günlük sorumluluklarımızı yerine getirirken bana yardım dahi ediyor. Onun sayesinde harika bir takımız. ” - Özlem G.....

6. Sağlık her zaman önceliğidir


Bir hemşire ile evlendiğinde, eşinden ömür boyu ücretsiz tıbbi yardım alırsın. Bu, ailenizin sağlığı konusundaki kafa karışıklıklarını gidermek ve polikliniklerde sıra beklememek adına güzel bir şeydir.

Hemşire eşiniz ayrıca, bir sorun olduğunda derhal tıbbi yardım almanızı sağlayacaktır. Sonuçta, sağlık bir ailenin yeri doldurulamaz servetidir.

7. Zor zamanlarda yanınızdadır


Ameliyat planlanan bir hastalık söz konusu olduğunda, hemşireler hastanın korkularıyla konuşma konusunda inanılmaz yeteneklere sahiptir. Eşiniz bir hemşire olduğunda, aynı yetenek hayatınızın zorlu dönemlerinde size yardımcı olacaktır. Hemşireler stresli hastaları konuşmalar yoluyla sakinleştirme konusunda özel bir yeteneğe sahiptir ve hemşire eşinizle yapılan basit bir konuşmanın problemlerinizi daha hafif hissettirebileceğini göreceksiniz.

“Ne zaman ruh hali dalgalanmaları yaşasam, kocam bu konuda bana yardımcı olur. Kendimi daha iyi hissedene kadar konuşma konusunda inanılmaz bir yeteneği var. Sanırım hemşirelik okullarında öğrendikleri şeylerden biri! ” - Sinem B........

8. Her türlü leke ve kirli duruma alışkındır



Balgam, kan, idrar, dışkı, gaz.... bunlar hemşireler için normaldir.  Eğer eşiniz hemşire ise hemen her şeyden tiksinen veya midesi bulanan biri olmayacaktır.

9. Maaş istikrarı


Hemşirelik, bugünlerde istikrarlı maaşları olan az sayıdaki mesleklerden biridir. Hemşire ihtiyacı diğer mesleklere göre çok fazla olduğundan gerek özelde gerek devlette kolay iş bulacaktır. HEr ne kadar şu an atamalar az olsa da ilk hemşirelerin durumu düzelecektir.

İşsiz kalma durumu çok azdır.

10. Baskı altında net düşünme


Hemşireler baskı altında çalışmaya alışkındır. Yoğun, fazla mesai vardiyası ortasında hızla öncelik sırasına göre işlerini yapar ve önemli bir karar verecekse anında verir. Bu özellik acil durumlarda kullanışlıdır. Acil bir durumda net düşünemediğiniz anda hala net bir şekilde düşünebilecek bir eşiniz olması harika.

“Kızımızın çok yüksek ateşi vardı ve aniden titremeye başladı. Yeterince cesur olduğumu sanıyordum ama olay olduğunda donmuş kalmışım. İyi ki karım bir hemşire ve aceleyle su yardımıyla kızımıza yardımcı oldu. Kızımızın kafasını lavaboda yıkadı ve kasılma durdu. ” - Mesut E.....

11. Sağlık konusunda en iyisini bilir



Hemşireler kendi alanlarındaki en iyi seçimleri bilir. En iyi doktorların kim olduğunu ve en iyi tıbbi hizmetlerin nerede bulunabileceğini bilirler.

12. Hayat kurtarır


Son olarak, eşlerinin işi hayat kurtarmaksa kim gurur duymaz ki? Hemşirelik, birinin gurur duyabileceği asil bir meslektir. Her gün hayat kurtaran biriyle evlendiğin için övünmek harika bir duygu.

“Her gün karım işe gittiğinde oğlumuzla ilgileniyorum. O bir hemşire ve ben gece çalışırken gündüz çalışıyor. Bir gün oğlumuzu okuldan almak üzereyken, annesinin işi hakkında konuştuğunu duydum. Oğlumuzun annesinin her gün hayat kurtardığı hakkında övündüğünü duyduğum için gurur duydum! ” - Muhammet A.........

Hemşireler için sevgililer günü hediyesi fikirleri için tıklayın

Şimdi, bir hemşireyle evlenmenin piyango kazanmak gibi olduğunu düşünüyor musunuz? 

Yorumlar

Yorumlarınız bizim için değerli, lütfen soru ve görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Arşiv

İletişim Formu

Gönder