KUVEYT 20 BİN TL MAAŞ İLE HEMŞİRE ALACAK İLANI YALAN MI?

KUVEYT 20 BİN LİRA MAAŞ İLE SAĞLIKÇI ALACAK HABERİ





Bu haberi okuyunca sizinle paylaşmak istedim. Ancak büyük haber sitelerinin dahi paylaştığı haber olduğundan araştırma yapmadım fazla.

Bir an önce duyurmak istediğimden bende haberi olduğu gibi paylaştım sizlere.

Şimdi sitemizden haberi kaldırdım. 

HABER YALAN OLABİLİR Mİ?


Neden böyle haberler sürekli çıkar bilmiyorum. Bilgilerimizi mi almak isterler. Umut mu satmak isterler onuda bilmiyorum.

Bir takipçim yazdı, hocam bu iş de iş var. Ben biraz araştırdım dedi.

Konuyu bende sizinle paylaşmak istedim.


Haber yalan olmayabilir de olabilir de bizler şüphelerimizi paylaşıyoruz.

Uyarı niteliğinde, dikkatli olmanız amaçlı.

Site yeni açılmış


Verdikleri site domain alımı yeni yapılmış. Evet hastane de yeni açılıyor ancak yapımı tamamlanan bir hastanenin sitesini sona bırakmazlar diye düşünerek şüphe duyduk.




Site dil seçenekleri


Site için dil seçeneği koymuşlar. Ancak ne hikmetse, uluslararası hemşire çalıştırmayı dahi düşünen hastanenin sitesinin dil seçenekleri kısmı çalışmıyor.

Hastane fotoğrafları sahte mi?


Hastane fotoğrafları Amerikanın california eyaletinde Palomar Health Medical Center diye bir yere ait, bu durumdan sonra şüphe duyma kısmı oldukça arttı.




Adres 


Verdikleri adresi arattırdığınızda bulamıyorsunuz.


Bu haberler nereden çıkıyor, nasıl bu kadar hızlı yayılıyor ve büyük haber siteleri çabucak haber yapabiliyor anlayamıyoruz.

Uyarı!!


Biz kimseyi suçlamıyoruz, duyduğumuz şüpheyi paylaşıyoruz. 


Kimseye dolandırıcı yada yalan haberci demiyoruz. Karar sizin. Şüpheli bir durum var ek açıklamalar gelene dek şüpheli kalacaktır.





Yorumlar

  1. Kuveytte yaşıyorum. Hastanenin google map teki lokasonu askeri üste. Burda bir hastane yok deyip içeri almadılar. Açık adrese gittim. Öyle bir yer yok. Böyle bir şeyden haberi olabilecek tek kurum olan büyükelçiliği aradım. Onların da haberi yok ve %99 yalan diyorlar. Sitede hiçbir iletişim telefonu yok. Maillere cevap vermiyorlar. Bağlantılı olduklarını söyledikleri hastanelerin Türkiye ile alakası yok. Bahsedilen maaş Kuveyt standartlarına bile çok çok fazla. Kesinlikle yalan haber. Yakında kokusu çıkar. Buyukelcilik de konu ile ilgili yalanlama paylasimi yapmis durumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde öyle düşündük teşekkürler bildiriminiz için.

      Sil
Yorumlarınız bizim için değerli, lütfen soru ve görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Arşiv

İletişim Formu

Gönder