HEMŞİRE BÖLGE GRUP SIRALAMASI İLE ATAMA NASIL OLUR?





Sağlık bakanlığı hizmet bölgeleri ve hizmet grupları hakkında her dönem iller yayınlamaktadır.

Peki bu tablo ne işe yarıyor. Atama dışında karşımıza almadığımız bu tablo her dönem değişikliğe uğrama ihtimali olsa da yıllara göre baktığımızda hemen hemen aynı kalmakta.

Bu tablo ne işimize yarar konusunda da bilgimiz tam olmayabilir bu konuda bilgilendirmek amacıyla bir yazı hazırladık.

Öncelikle güncel tablomuzun bizi ilgilendiren kısmına bakalım;


Hemşire bölge grup sıralaması Ocak 2022




1. Bölge


A grubu; KOCAELİ, ANKARA, İZMİR

B grubu; GAZİANTEP, MERSİN 

C grubu; ADANA, BURSA

D grubu; İSTANBUL

2. Bölge


A grubu; YALOVA, MUĞLA, ÇANAKKALE

B grubu; ESKİŞEHİR, DENİZLİ

C grubu; HATAY, AYDIN, SAKARYA, BALIKESİR, KAYSERİ

D grubu; ANTALYA, EDİRNE, ZONGULDAK, MANİSA, TEKİRDAĞ, KONYA

3. Bölge


A Grubu; OSMANİYE, KÜTAHYA, BURDUR, ISPARTA

B Grubu; TRABZON, KIRIKKALE,  UŞAK, BİLECİK, KARABÜK, BARTIN

C Grubu;  SAMSUN, AFYON

D Grubu; KIRKLARELİ, ORDU, DÜZCE, RİZE, GİRESUN, BOLU

4. Bölge


A Grubu; KIRŞEHİR, KİLİS, 

B Grubu; KARAMAN, TOKAT, NEVŞEHİR, AKSARAY, ÇANKIRI

C Grubu;  AMASYA, ÇORUM, NİĞDE

D Grubu; KASTAMONU, YOZGAT, SİNOP, 

5. Bölge


A Grubu; MALATYA, ARTVİN, ERZURUM, ELAZIĞ

B Grubu;  DİYARBAKIR

C Grubu; ERZİNCAN, SİVAS, MARAŞ

D Grubu; URFA

6. Bölge


A Grubu; TUNCELİ, IĞDIR,  BAYBURT, BATMAN

B Grubu; HAKKARİ, BİNGÖL, MARDİN, ARDAHAN

C Grubu; ADIYAMAN, SİİRT, KARS, VAN, ŞIRNAK

D Grubu; AĞRI, GÜMÜŞHANE, MUŞ, BİTLİS

Peki bu tablodan ne anlamalıyız?


Öncelikle 6 bölge illerin sosyoekonomik durumu gözetilerek ayrılmış bölgeler. Gelişmişlik seviyesi de denilebilir.

Bu bölgeler dönemler arasında değişiklik göstermez. Tabi ki bir il gelişip üst bölgelere çıkabilir ancak bu çok zaman alır genelde bölgeler değişmez.

Gruplar ise Personel dağılım cetveline göre belirlenmektedir. Doluluk oranına göre en yüksekten küçüğe A, B, C, D olarak gruplandırılmıştır.

Yani hemşirelik için en dolu iller A grubu illerdir. Doluluk oranı değişiklik gösterebileceğinden atama dönemlerinde bu cetvel sürekli yenilenir.

Buna göre atamalar belirlenir. Atamalarınız bu cetvele göre yapılır.

Bölgeleri ve grupları anladı isek.

Devam edelim;

Bu cetvel ilk ataması olan birini direk ilgilendirmiyor, ancak ilerde atama yapmak istediğinizde bu cetvele göre yer değiştirebileceğiniz için, bu cetvelden haberdar olmak önemli.


Atamalar nasıl yapılır?


Son düzenlemelere göre;

Aynı hizmet bölgesinin A, B gruplarındakiler, C ve D hizmet gruplarına,

Üst hizmet bölgesi illerdekiler, alt hizmet bölgelerinin C ve D hizmet gruplarına her zaman atanabilir.

Atamalar sorunsuz ve kesin olarak, yukarıdaki iki kurala göre yapıldığında gerçekleşecektir.


Sonuç;


Eğer ilerde il değişikliği düşünen bir sağlık çalışanı iseniz bu cetveli bilmek işinize yarayacaktır.

İlk atamanızı da bu cetveli göz önünde bulundurarak yapmanız faydanıza olacaktır.



Yorumlar

  1. Mesala ilk atamada Elazığ şehir hastanesine atanıp sonra Malatyaya tayinimi aldırabilirmiyim kesin olarak (tayin sebebi malatyada bir üniversite bölümü okumak)lütfen açıklayabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenim durumu ile yapabilirsin; ancak lisans mezunu isen yüksek lisans veya doktora gibi üst öğrenim okumalısın ortaöğretim isen lisans hemşirelik okumalısın.

      Ama normal şartlarda öğrenim durumu olmadan üst bölgeye geçemezsin. Kurum içi atama ile.

      Sil
    2. istanbul dan balıkesir alt bölge tayini yapabilir miyim

      Sil
  2. Peki konya ilçede göreve başlayıp sonra merkeze geçebilir miyiz ?
    Ve atandigimizda 3+1 çakılı olarak gideriz ve o yıllar içinde öğrenim durumuna göre yer değiştirebilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. il içi tayin ile il içerisinde yer değiştirebilirsiniz. öğrenim durumu yapabileceğinizi düşünüyorum

      Sil
    2. öyle bir şey yok çakılı kadro başka yere atanamaz. bir yerlerinizden uydurmayınız.

      Sil
  3. Eş durumu tayininde İstanbul’daki hemşire Kastamonu’yu talep edebilir mi? İstanbul A1 Kastamonu 4B’de.

    YanıtlaSil
  4. Tabloya göre izmirden Elazığ,tunceli veya vana gidebilirmiyiz

    YanıtlaSil
  5. Bursa sehir hastanesine atandim. Bursa 1.bolge d grubunda yer aliyor. Ilerde diyarbakir batman mardine iller arasi nakille atanabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki atanmamız için ne kadar süre beklememiz gerekiyor?

      Sil
    2. Yani bende gemliğe yeni atandım lisans hemşireyim ama Sivasa gitmek istiyorum bunun için 3 yıl beklemem mi gerekli yoksa eğitim durumu için bir üniversite daha mı okumalıyım

      Sil
  6. Alt bolge tayini ile istanbuldan aydina gidebilir miyim

    YanıtlaSil
  7. Bu iller arasi nakilde hizmet puani mi geçerli yoksa üst bolgeden alt bolgeye gecerken hizmet puanina bakilmaksizin c ve d gruplarina kesin nakil mi yapılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alt bölgelerde hizmet puanına çok bakılmıyor, zaten alt bölgeler boş ihtiyaç olduğu için alt bölge. ama aşırı bir başvuru var ise bakılır muhtemelen

      Sil
  8. Konya taşraya lise mezunu atandım bu atamada İstanbul a eğitim ve özel sektörde çalışan eşimden dolayı bir yıl sonra tayin alabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eş durumu alabilirsiniz evet

      Sil
    2. Özel sektörde 25 ay şuan primi var aynı şirkette yılda 8 ay çalışıyor 4 ay izinli gemi adamı olarak çalışıyor adalardaki kesintiler sorun olur mu herkes özel sektörde çalışan eşe tayin yok diyor

      Sil
    3. başvurunuzu yapın veya detaylı bilgi için sabime yazın derim. Bu detaylar bizi malesef aşar.

      Sil
  9. Merhaba, Eskişehir de çalışıyorum, 5.bölüm c grubuna Sivasa geçebilir miyim

    YanıtlaSil
  10. Ankaradan Malatya ya gıdebılır mıyım. Alt bole olarak 8 yıllık hemsıreyım 657 lıyım.

    YanıtlaSil
  11. Ben istanbulda Eşim diyarbakırda her dönemde Diyarbakıra atanabilirmiyim

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar yukarıdaki tablo ve açıklamaya göre atanıp atanamayacağınızı çıkarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. 3+1 yeni atandım zonguldak ilçesine atandim merkez hastaneye geçmek için ne yapmam lazım? 1 sene sonra istanbul a geçebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merkez hastaneye geçmek için il içi tayin dönemlerinde tayin istersiniz. İstanbula geçiş yukarıdaki tabloda uyuyorsa alt bölge için tayin döneminde gene tayin istersiniz. Hizmet puanınız da bu il değişikliklerinde etkilidir.

      Sil
  14. Eğitim mazereti ile 6d bölgesinden 3a bölgesine mazeret tayini ile atandım 5 yılım dolmadı şimdi ben mazeret ike atandığım 3a bölgesinden alt bölge tayini ile 5a bölgesine tayin isteyebilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır mazeret ile gelenler bunu yapamazlar

      Sil
  15. Yani mazeretle bulundugum 3a bölgesinden 5a bölgesine alt bölge tayini isteyebilir miyim

    YanıtlaSil
  16. Denizli merkezden Konya ya alt bölge tayiniyle atanirsam gene konya merkezdeki çalışırım

    YanıtlaSil
  17. Yeni atandım 1.bölge c grubu 4 yıl dolmadan tayin verebilir miyim lisans hemşire

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar. Kars merkezde 3+1 e bagli hemsire olarak gorev yapiyorum. İkinci senem doldu. Hizmet puanim 4083 , kadro alinca izmire tayin isteyebilir miyim?

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar , peki aynı bölge aynı gruptaki şehirlerin doluluk oranları aynı mıdır veyahut aynı grupta yer alan şehirlerden 1.sıradakinin doluluk oranı en yüksek mi oluyor

    YanıtlaSil
  20. Ben ankarada sehir hastanesinde hemsire aksaray a tayin isteyebilirmiyim

    YanıtlaSil
  21. Diyarbakir merkezdeki devlet hastanesinden kac yilsonra merkezdeki eah hastanesine gecebilirim

    YanıtlaSil
  22. İlk olarak İstanbul iline atandım. Sonra eş durumu ile 1. Bölge d grubu iline tayin oldum. Tekrar eş durumu ile 2. Bölge b grubu iline tayin oldum. Şimdi eş mazeretim bozuldu. Tayinim nereye gerçekleşir? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eş mazereti bozulunca ya aile yanına yada eski yerine geçebilirsin.

      Sil
    2. Eski görev yerime de eş durumu ile gitmiştim.evlenmeden önceki görev yerime mi dönerim? Yoksa bu farketmez mi?

      Sil
    3. Bir defaya mahsus ıstedgınız sehre gidiyorsunuz bosanınca ya aile yanı ya da nereye isterseniz

      Sil
  23. Eşim izmirde üniversite hastanesinde hemsire olarak çalışıyor. Ben istanbulda hemsire olarak sehir hastanesine atandım.Bölgelere bakıldiğında geçişimi saglayabiliyorum.Sorum şu sekilde: kaç sene çaliştiktan sonra tayin isteyebiliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2020 bolge gruplarına göre istanbulla izmir 1. bölgede ve d grubunda görunüyor ve 1. bölgede a grubunda herhangi bir sehir yok neden acaba. şimdiden teşekkürler

      Sil
    2. Bu gruplar sürekli güncellenir. A da şehir olmaması doluluk oranı ve bakanlığın prosedürü ile alakalı olmak zorunda değil.

      Güncel sıralama için ; https://mediforum.net/konu-2020-mayis-haziran-bolge-hizmet-gruplari.html

      Sil
  24. Aynı grup içinden İstanbul dan Ankara ya eş durumundan geçebilir miyim?

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar Bayburt Merkez devlet hastanesinde çalışıyorum 3+1 e tabiyim. Bitince İstanbula nasıl tayin isteyebilirim. Eşimin işinden dolayı şuanda çalışmıyor İstanbul istiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atama isteme durumunuz netleşince ya eş durumu yaparsınız eşiniz İstanbulda çalışacak ise. Veya biriniz il dışı atamaya başvurursunuz. Bu durumda bölge grup sıralaması ve hizmet puanınıza göre atamanız yapılır. O zaman ki sıralama ne olur bilinmez sürekli güncelleniyor çünkü .

      Sil
  26. 45A 3+1 ile İstanbul'da şehir hastanesine atandım İstanbul'un hizmet puanının düşük olduğunu ve buradan asla başka yere tayin olunamayacağını söylüyorlar acaba doğru mu öyle bir şey olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kesinlikle doğru değil. Eğitim durumu, eş durumu gibi çok fazla durum var ve elbette düşük hizmet puanı da olsa çalışma yılınıza oranla artacaktır.

      Sil
  27. İzmir den Malatya ya nasıl gidebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İl dışı tayin, eş durumu, eğitim durumu, sağlık durumu, hizmet puanı bir çok yolu var. Detaylar için ; https://mediforum.net/forum-il-ici-il-disi-ozel-durumlar

      Sil
  28. Merhaba.. ben Şubat 2020 de Sivas gurune lisan hemşiresi olarak atandım ... Adıyaman a eş durumuyla ne zaman tayin isteyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinizin çalıştığı yerden belgenizi alıp, kendi çalıştığınız birimin personel şubesine hemen başvurabilirsin.

      Sil
  29. Merhaba.. ben Şubat 2020 de Sivas gurune lisan hemşiresi olarak atandım ... Adıyaman a eş durumuyla ne zaman tayin isteyebilirim.. Eşim Adıyaman'da milli eğitim bakanlığında kadrolu memur..eşimin yanına tayin olabilir miyim 1 yıl geçmeden de esdurumu tayin kahhi tanıyorlar mı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapabilirsin, detaylar; https://mediforum.net/konu-es-durumu-tayini-saglik-bakanligi.html

      Sil
  30. Merhaba ben Ankaradan izmire gidebilirmiyim ikiside 1.bölge D grubu gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hizmet puanına göre belirlenir. Gidebilirsin ama puanın etkili olur.

      Sil
    2. Hizmet puanım 8334.82 gözüküyor eşimde özel şirkette iş değişikliği yapacak gitme şansım nedir?

      Sil
  31. Merhabalar ben Erzurum a atandım ama eş durumundan Konya ya gecebiliyormuyum acaba

    YanıtlaSil
  32. Merhabalar şuan Şanlıurfa'da görev yapmaktayım 3+1 çalışma yılını bitirdim ayrıca artı bir yıl daha kaldım eşimden dolayı toplamda beş yıl 2.bolge c grubunda Denizli'ye gidebilir miyim 😏

    YanıtlaSil
  33. Merhaba Balıkesir şehir hastanesinde çalışıyorum bursaya tayin isteyebiliyor muyum?

    YanıtlaSil
  34. Merhaba ablam için soruyorum.ablam yaklaşık 9 yıldır kars araştırma has. Hemşire ne yaptıysak olmadı tayini çıkmadı 657 tabi nasıl bir yol izlemeyiz ve bekar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve asaletini 1 yılında almış idi
      Heryere tayin dilekçesi gönderiyor cevap red.devlet hastanesine geçiş içinde kurumlar arası geçiş için hiçbir ilan yok ne yapmamız lazım bilgilendirirseniz sevinirim

      Sil
    2. Zor, normal tayin işinin olması çok zor. Özel durumlara bakması lazım.

      Konu hakkında ayrıntılı bilgi ve tüm özel durumlar için; https://mediforum.net/forum-il-ici-il-disi-ozel-durumlarhttps://mediforum.net/forum-il-ici-il-disi-ozel-durumlar

      Sil
  35. Ilginiz için teşekkürler ablama iletirim bilgilendirmenizi.iyi calismalar

    YanıtlaSil
  36. Merhaba ablam İstanbul Kağıthane asm de hemşire 13 yıllık. Aynı bölge b grubunda Kocaeline geçmek istiyor. Mümkün mü

    YanıtlaSil
  37. merhaba istanbula atanan bir kişi 4 yıl sonra samsuna tayin isteyebilir mi istanbulun hizmet puanı düşük olduğu için tayini etkiler mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İster ama hizmet puanı tayini elbette etkiler.

      Sil
  38. Merhabalar kolay gelsin.3+1 lise hemşiresiyim Sakarya da 4 yıl bittikten sorna antalyaya tayin isteyebilir miyim

    YanıtlaSil
  39. Merhaba 3+1 ile atandıktan sonra 6 yıl sonra 1.bolge c grubu ilinden 1.bolge d grubu iline tayin istenir mi?

    YanıtlaSil
  40. Hocam 1c deki İstanbul'dan 1d deki Mersine geçmek için en az 10 yıl istanbulda kalmaniz lazım diyorlar o kadar sürüyor mu sonuçta 1d ye herkes tayin veremiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İster ama onu hizmet puanı için soylüyorlar. İsteyen az olursa düşük puan ile de gidebilirsin.

      Sil
  41. 3+1 ile istanbula yeni atandım eşim mardinde uzman çavuş 1 yıl sonra yanına gidebilir miyim lütfen yardım eder msnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://hemsirelikyukseklisans.blogspot.com/2020/06/saglik-bakanligi-iller-arasi-atama-tum.html

      Sil
  42. 45A 3+1 ile İstanbul'a yeni atandım 4 yıl sonra Şanlıurfa'ya tayin istesem gidebilir miyim ? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://hemsirelikyukseklisans.blogspot.com/2020/06/saglik-bakanligi-iller-arasi-atama-tum.html

      Sil
  43. 2D den 2 A ya gecebiliyormuyum acaba

    YanıtlaSil
  44. Konyadan mersine üst bölge tayini isteyebilirmiyim

    YanıtlaSil
  45. Sorularınızı mediforum.net üzerinden sorabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  46. Nişanlımla ikimiz 10 ay önce 4Bli hemşire olarak atandık. Ben Konya'ya atandım, o Elazığ'a. Şimdi tıpa hazırlanıyor. Eğer tıp kazanırsa eğitim durumuyla o şehre gidebilir mi? Giderse evlendikten sonra ben yanına eş durumuyla gidebilir miyim?

    YanıtlaSil
  47. ANKARADAN İZMİRE GEÇİŞ YAPABİLİYOR MUYUM İKİSİ DE 1Dde

    YanıtlaSil
  48. 3+1 hemşireler de bu durumdan yararlanabilir mi

    YanıtlaSil
  49. Bu tablo dışında hizmet puanıyla geçiş olmuyor mu mesela bu tabloya göre d.bakırdan mersine geçemem.ama diyarbakırın hizmet puanı mersine göre yüksek olduğu için geçebilir miyim??

    YanıtlaSil
  50. 2017 kasım ayında 3+1 hemşire olarak istanbula atandım. 3+1 yılım dolduktan sonra bu tabloya gore diyarbakıra iller arası tercih yapabilirmiyim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablo zaman zaman değişir. Karolu olduktan sonra mevcut tablonun durumu el veriyorsa tercih yaparsınız.

      Sil
  51. Merhaba 4. Bölge B grubundan 3. Bölge A grubuna eş durumu tayini isteyebiliyor muyum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadrolumusunuz sözleşmelimisiniz . Eşinizin durumu ne bunları yazmalısınız.

      Sil
  52. Ben hemşireyim eşim acil tıp teknisyeni ikimiz de kadrolu görev yapıyoruz.ben 1/ 4 . Derece. Eşim 2/3 derece. Ben hemşire olarak 3 bölge A gurubunda hizmet yapmaktayım. Eşim 4 . Bölge B gurubunda görev yapıyor. Eşim 4. Bölge B gurubundan 3. Bölge A gurubuna eş durumu tayini isteyecek. Durum ne olur. Bilgi verir misiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir cevap olacağından cevabınızı forumda yazdım buradan okuyabilirsiniz.

      Sil
  53. Ben İstanbul’dan babamın kanser tedavisi sebebiyle mazeret tayiniyle ekim 2019 da Malatya’ya geldim. Başladığım hastane yönetimi beni ilçeye 2 aylık görevlendirmeye göndermek istediler. Mazeret dilekçemi verince gönderemediler. Babamı 15 Temmuz 2020 de kaybettim. Şimdi beni geri gönderebilirler mi yada daha kötü ne yapabilirler. Ellerinden gelenin en kötüsünü yapacaklarını biliyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  54. Ben ordu ilinde kadrolu öğretmenim. Eşim ağrıda 3+1 sözleşmeli ebe. 1 yıl sonunda eşim ağrıdan orduya eş durumu ile gelebilir mi?

    YanıtlaSil
  55. Ben ilk defa sağlık bakanlığına atandım. Anlamadığım durum örnek olarak 2D bölgesinden 1B bölgesine isteğe bağlı atama ile kesinlikle mi gidemiyorum? Mazeret ataması dışında gitmek istendiğinde puanımın yüksek olması mı gerekiyor ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üst bölgeye gidemezsiniz evet, kadro açılmaz

      Sil
    2. Hocam yanıtınız için çok teşekkür ederim.Ancak kendi alanımla ilgili geçmişe dönük isteğe bağlı atamalarda gözlemlediğim birşey oldu. Benim bölge grubuma uymamasına rağmen yine de 1B bölgesinde benim puanımla tercih edebileceğim istanbul açılmış durumda. ve 8 kadro açılmışsa isteğe bağlıda bunun 3 4 tanesi de boş kalmış. Bu yinede bize uymayan bölgeden İstanbul'daki kadroyu tercih etseydik bizi atarlar mıy demek oluyor ? O konuda kafam karışmış durumda. Ben örnek olarka Aydın'dayım. İsteğe bağlı tayinde üst bölge İstanbul'a puanım yetsede gidemeyecek miyim? Teşekkürler

      Sil
    3. Öncelik senin olmaz ama gidersin. Sonuçta alt bölgede çalışıyorsun diye ömür boyu bu senin kaderin değil.

      Sil
  56. 3+1 li olarak Ankaraya atandım Ankara 1 bölge C gurubunda 4 senenin ardından 1 bölge A gurubundaki Gaziantepe tayin isteyebilirmiyim oraya gidebilmemin bi yolu yokmu eşim oradaözelde çalışsa bile olmazmı lütfen yardımcı olun��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok maalesef. Eş durumu özelde çalışan eş için ancak 4 yıl sonunda olur. Alt bölge zaten size uymaz uysa da alt bölge değil söylediğiniz yer.

      Sil
  57. Peki eşim orda ozelde çalışıyor olsa bende 4 yılımı tamamlayıp kadroya geçsem geçebiliemiyim Gaziantepe

    YanıtlaSil
  58. Merhaba admin Alt bölge tayininde il olarak mı seçim yapıyoruz, yoksa nokta atışı ıstenilen yer mi tercih ediliyor

    YanıtlaSil
  59. Ben Sivas Şarkışla da çalışıyorum nisanda 1 yılım doluyor eşim yeni atanacak onun 1 yılı dolmadığı için her türlü ben tayin istersem eş durumundan ben mi onun yanına gidiyorum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 yılın dolunca tayin hakkın olur evet, eşinin de bir yılı doldurmasına gerek yok. Eşinin atandığı yere göre değişir ama tayin hakkın var

      Sil
  60. ben 3+1 elazığda bir yıl görevimi tamamladım eşim 3+1 sakaryaya atandı eş dururmuyla oraya gitme ihtimalim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam merhaba, 5. bölgedesiniz. Aile birliğini 5. bölgede sağlamak isteyeceklerdir.

      Sil
    2. Ancak siz gene de başvurunuzu yaparsınız. Başvuru döneminde boş pozisyon listesi yayınlanır oradan kontrol eder uygunsa talebinizi yapacaksınız. Yönetmelik sunu der; eşinin görev yaptığı ildeki aynı unvan ve niteliği haiz boş pozisyona yer değişikliği talebinde bulunabilecektir.

      Sil
  61. Merhaba, 15 Mayıs 2017de 3+1 sözleşmeli hemşire olarak atandım. Kadroya gecisimiz gecikmeli olarak 15/08/2020 oldu. Şimdi ben İstanbul'dan orduya geçmek istiyorum alt bölge tayini ile. 4 yılım dolduğunda bu tayini yapabilir miyim? Gecikmeli kadromuz buna engel olur mu veya şimdiden bu tayin için dilekçe verebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım artık kadrolusunuz ve alt bölge tayin başvurusu yapabilirsiniz herhangi bir sorun olmaz sanıyorum.

      Sil
  62. merhaba 5. ve 6. bölgelere grup bakılmaksızın alt bölge tayini gerçekleşebilir mi bir de istanbul dan alt bölge tayini yapmak biraz zor deniyor bilgi verebilirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anestezi teknikeri için sordum bu arada

      Sil
    2. Aynı hizmet bölgesinin A, B gruplarındakiler, C ve D hizmet gruplarına,

      Üst hizmet bölgesi illerdekiler, alt hizmet bölgelerinin C ve D hizmet gruplarına her zaman atanabilir.

      Sil
  63. Merhaba eşim 3+1 yılını henüz doldurmadı ama doldurunca 3. Bölge c grubundan 2. Bölge c grubuna geçiş yapabilir mi ?

    YanıtlaSil
  64. merhaba hemşireyim van ilinden ankaraya iller arası tayin isteyebilirmiyim

    YanıtlaSil
  65. Mrb ben istanbuldan vana gecebilir miyim 3+1 bittikten sonra? Istanbul 1d van 6b ya d den alt hizmet bölgesini b kismina gecis olur mu ? O kisim kafami karistirbirazdi

    YanıtlaSil
  66. Hocam meraba nişanlim özel sektörde Gaziantepte çalışıyor onun yanına eş tayini isteyebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı durumlarda isteyebilirsin. Sen kimsin, ne iş yapıyorsun, eşin ne iş yapıyor, ne zamandan beridir o işi yapıyor bunlar detaylı gerekli. mediforum.net bizim forumumuz buraya konu açıp yazarsan arkadaşlar yardımcı olacaktır

      Sil
  67. Ankara şehir Hastanesi'nde 2. Yılım doldu,4 senenin sonunda hizmet puanına bakmaksızın nigdeye tayin isteyebilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri A biri B grubu tayin istersiniz ama kesinlik içermez. Kesinlik için A, B den C, D ye istemek gerekir. Ama tayin isteyebilirsiniz.

      Sil
  68. Merabalar ben hemsireyim 3+1 ile atandim. Meslekte 19. Ayimdayim. Eşim Afyonkarahisar da ceza infaz koruma memuru. Ocak ayında eş tayinine baavursam, es tayini olabilir mi. Bir de basvuru icin ne belgeler gereklidir. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşinizin; Kamu kurum ve kuruluşlarında kadrolu personel olduğunu ve ilgili mevzuatı gereği yer değiştirmesinin mümkün olmadığını veya görev yaptığı kurumun başka yerde teşkilatının bulunmadığını, şartlarını sağlıyorsa olur.

      Sil
  69. Ben 3+1 hemsire 1 yıl erzurumda görev yapmaktayım. Eşim igdirda 3+1 2 yil paramedik olarak görev yapmakta. Ben eş durumu istedim ıgdira geçebilir miyim

    YanıtlaSil
  70. İstanbul'dan agriya tayin isteyebilir miyim tabloyu bek anlamadimda

    YanıtlaSil
  71. 1 A DAN 5 A YA ALT BÖLGE İSTEYEBİLİYOR MUYUZ

    YanıtlaSil
  72. merhabalar ben denizlide infaz koruma memuru olarak görev yapmaktayım, kadroluyum. eşim istanbulda ebe hemşire 3+1 doldurdu ve kadroya geçti. istanbuldan denizliye eş durum nedeniyle tayin yazdı çıkar mı?

    YanıtlaSil
  73. Hocam ben Erzurum da 3+1 sözleşmeli hemşire olarak görev yapıyorum bir yılımı doldurdum eşim giresunda 3+1 sözleşmeli hemşire Erzurum dan Giresun'a eş durumu versem kabul görür mu

    YanıtlaSil
  74. Nişanlımın olduğu ile geçebilir miyim?

    YanıtlaSil
  75. Ben mardin devlette çalışıyorum van eğitime gecebilirmiyim acaba ve ne zaman tayin istenilebilir

    YanıtlaSil
  76. Merhaba kolay gelsin 3+1 ile mersin tarsusa atandım hemşireyim fakat doğum izni sebebiyle henüz başlayamadım. Ben zaman geçince hataya gitmek istiyorum fakat hizmet puanı düşük diye biliyorum, hataya tayinimin olması çok mu zor olur sizce ?

    YanıtlaSil
Yorumlarınız bizim için değerli, lütfen soru ve görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Arşiv

İletişim Formu

Gönder