SAĞLIK ÇALIŞANLARI ANI YARIŞMASI




Merhaba sevgili meslektaşlarım.

Bir yarışma düzenlemek istedik. Bu bağlamda hemşirelik anılarınızı bekliyoruz.

Amaç


Anılar, mesleki anlamda birbirimize ve hatta halkımıza anlatacağımız çok şey olduğunun farkındayız.

Mesleğin oldukça zor olduğunu, çok çeşitli alanlarda hizmet verdiğimizi ve halk la çok fazla iç içe olduğumuzu biliyoruz.


Ne yazık ki zorlandığımız zamanlar, şiddet gördüğümüz zamanlar ve hatta eğitimimizin ve emeğimizin karşılığını alamadığımız zamanların da olduğunun farkındayız.

Bu yarışma sağlık çalışanları arasında etkileşimin artması, mesleğin statüsünün artması, halkın mesleğinizi daha iyi tanıması, en önemlisi birbirimizi daha iyi anlama ve dinleme fırsatı sunacak.

Bir sağlık çalışanı olarak; anılarınızı paylaşmak, bu anılarınızdan meslektaşlarınızın ilham almasını sağlamak, ayrıca meslektaşlarınıza içinizi dökmek hedeflediğimiz en samimi amaçlardan biri.


Yarışma kuralları


Öncelikle şunu altını çizerek belirtmek istiyorum; anılarınız hiçbir suretle kitaplaştırılamaz, satılamaz, çoğaltılamaz.

1- Anılarınızı mediforum.net forumunda yazabileceksiniz. Bu foruma üye olacak ve kendi üyeliğiniz ile forumdaki yarışma bölümüne anınızı yazacaksınız.

2- Yarışmaya öğrenciler dahil tüm sağlık çalışanları katılabilir.

3- Yarışma için yazdığınız anılar daha önce hiçbir platformda yayınlanmamış olmalıdır.

4- Yarışmaya sadece mediforum.net üzerinden onaylı üye olan kullanıcılar katılabilecektir.
Onaylı üye nasıl olunur?

5- Yarışmaya son katılım tarihi yoktur. Yarışma anı sayısına göre katılım kapanacaktır. Yarışma amaçlı yazılmış ilk 100 anı yarışmaya dahil edilecektir. Son tarihi 100. anı belirleyecektir.  

6- Anılarınızın konusu mesleğiniz ile ilgili olmalı. Kişileri, ırkları, dinleri, devleti, diğer sağlık çalışanlarını, halkı aşağılayıcı hiçbir yazı içermemelidir.

7- Eserler milli ve manevi değerlere, genel ve evrensel ahlak ile insanlık ilkelerine uygun olmalıdır.

8- Yarışmaya katılan eserlerin, intihal (çalıntı) veya suç unsuru içermesi vb. durumlarda, yayınların içindeki tüm bilgilerin hukuki ve cezai sorumluluğu yazarlarına aittir. İhtilaf halinde Türkiye Cumhuriyeti Mahkemeleri yetkilidir.

Yarışma sonucu

Yarışma ilerlemesini mediforum.net de yazılarınızın okunma sayısını görebileceksiniz. Ancak yarışma sonucunu üyeliğinizin aldığı rep puanı belirleyecektir.

100. anıdan sonraki 20. gün rep puanlarına bakılarak yarışma sonuçlandırılacaktır. Rap puanları herkes tarafından görülebilecek, takip edilebilecektir.

Rep puanı nedir; okuyucular eğer anınızı beğenirse size rep puanı verebilecektir. Yarışma sonunda en yüksek rep puanı alan anılar sırasıyla 1., 2. ve 3. olacaktır.

- Yarışmaya yeterli katılım sağlanamadığı durumlarda; erteleme, iptal etme, değiştirme gibi tüm haklar sitemize aittir. 

- Yarışmaya katılanlar yukarıdaki maddeleri kabul etmiş sayılacaktır.

Resimli anlatım;





Anılarınızı foruma üye olduktan sonra ve üyeliğinizi onaylı üyelik yaptıktan sonra yukarıda işaretlediğim bölüme konu açarak yazacaksınız. Resim ekleyebilir, düzenlemelerinizi okuyucuları rahatsız etmeyecek şekilde yapabilirsiniz.






Konuya tıkladıktan sonra yukarıdaki sayfa karşınıza gelecek, burada yeni konu butonuna basarak konu açmaya yani anınızı yazmaya başlayabileceksiniz.






Konu başlığınızı anınıza bir isim vererek yazacaksınız.. Alt kısımda konuyu göndere basıp konunuzu açmış yani anınızı yazmış olacaksınız.




Anılarınız bu şekilde sıralanacaktır.




Son olarak üyeler sizin kullanıcı adınızın yanındaki aşağı oka basarak açılan sayfadan size rep verecekler. Bu rep yarışma sonuçlarında kullanılacak.



Rep puanı yukarıdaki şekilde görünmektedir. E n yüksek rep puanı alan üyenin anısı sırasıyla 1., 2. ve 3. olacaktır.


Sponsorumuz


Ödüllerimiz

1. lik ödülü: Terikoton cerrahi takım ( istenen renk ve bedende)

2. lik ödülü: Sabo terlik

3. lük ödülü : Tek üst forma

Ürünler sponsorumuz uçak medikal tarafından gönderilecektir. 

Yorumlar

  1. ben sağlık memuruyum.ortopedide çalışıyorum.bir gün poliklinikte alçı odasında çalışırken doktorun muayene ettiği bir hasta elinde not kağıdıyla alçı odasına geldi.doktorun yazdığı notta ayak bileği distorsiyonu(incitme) kısa bacak atel yazıyordu.hastaya bacağını dizine kadar açmasını söyledim.hasta açtı bende atelini yaptım.atel kuruduktan sonrayı hastayı gönderdim.yaklasik iki saat sonra hasta tekrar geldi.benim bu ayağım değil diyegeri ağrıyordu yanlış ayağıma alçı yapmışsın dedi.gulermisin aglarmisin

    YanıtlaSil
  2. bende geçen yıl yoğun bakımda staj yaptım.Hastam akciğer kanseriydi onun üzerinde vaka tartışması yapacaktık. Bir hafta sonra geldiğimde hastamı bulamadım, daha doğrusu tanıyamadım. bilekliginden tanıdım.bir insan 1 haftada bu kadar kilo verir mi😱.sonraki hafta da zaten ex oldu😔

    YanıtlaSil
  3. Ben üroloji servisinde çalışıyorum.Bir gün nöbete geldim.Ameliyat olmuş bir hasta yanıma geldi saat 02.00 da kızım çay içebilir miyim dedi.Su ve corbanizi icmediniz mi diye sordum.Hasta da içtim deyince ee neden çay içmek yasak olsun ki dedim.Tam giderken geri döndü peki şekerli mi şekersiz mi dedi farketmez dedim.Bu kez de çay açık mı olsun kapalı mı deyince hayırdır amca dalga mı geciyosunuz dedim 😂 çorbayı suyu icmissin çay niye yasak olsun be amca dedim güldük geçtik.😂

    YanıtlaSil
Yorumlarınız bizim için değerli, lütfen soru ve görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin.

Arşiv

İletişim Formu

Gönder